iranzamin22.ir

نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی


نیسان آماده‌ی عرضه‌ی آلتیما ۲۰۱۹ در ماه آینده می‌شود و این خودروساز ژاپنی انتظار دارد این خودرو علیرغم این حقیقت که کراس اوورها و شاسی بلندها در میان خریداران محبوبیت بیشتری دارند به ارقام فروش بالایی دست یابد.


خودروسازانی همچون فورد و فیات-کرایسلر تعدادی از سدان های خود را بازنشسته کرده‌اند اما مدیر بازاریابی نیسان آلتیما فکر می‌کند سدان ها باز خواهند گشت. بروس پیلارد در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته است: “ما فکر می‌کنیم نسل‌های جوان‌تر در مقایسه با مسن‌ترها خودروهای سدان بیشتری خواهند خرید.” او همچنین اظهار داشته مصرف‌کنندگان جدید نمی‌خواهند خودروی پدر را که این روزها یک کراس اوور است برانند.

آلتیما
احتمال اینکه فروش کراس اوورها به این زودی‌ها کاهش یابد کم است اما پیلارد احتمالاً طرز فکر متفاوتی دارد. همان‌گونه که گفته می‌شود نسل‌های پیشین با استیشن واگن‌ها بزرگ شده‌اند اما زمانی که سنشان بالاتر رفت اقدام به خرید مینی ون‌ها کردند. فروش مینی ون‌ها نیز هم‌اکنون کاهش یافته و جای آن‌ها را کراس اوورها گرفته‌اند.

آلتیما
احتمال دارد سدان ها دوباره احیا شوند اما آن‌ها در حال از دست دادن یک فاکتور کلیدی که باعث محبوبیت استیشن‌ها، مینی ون‌ها و کراس‌اوورها شده می‌باشد و آن‌هم فضای کابین و بار است. اگرچه فضای بار آلتیما قطعاً به اندازه‌ی روگ هم قیمت نیست اما نیسان برخی تغییرات را در مدل سال ۲۰۱۹ آن انجام داده تا به این ترتیب بر جذابیت آن بیفزاید. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آلتیما سیستم چهار چرخ محرک است که در کراس اوورها ویژگی معمولی‌ای می‌باشد.

حتی اگر آلتیما نتواند نظر خریداران خودروهای کراس اوور را به خود جلب کند بازهم نیسان انتظار عملکرد خوبی از این سدان را دارد. آمریکایی‌ها هرساله چند صد هزار دستگاه سدان را می‌خرند و فورد نیز از این بازار خارج شده است. پیلارد در نهایت می‌گوید: “اگر برخی از مالکان فیوژن بخواهند آلتیما بخرند ما مشکلی با آن نخواهیم داشت!”

مشخصات

دانـــــلود

  • 28 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها