iranzamin22.ir


در برهه‌ای از زمان، خودروهای استیشن تنها به جنبه‌ی فضای کابین و بار توجه نکرده و طراحی‌های جذابی را به نمایش گذاشتند. برندهای لوکس این رویه را کاملاً دنبال کردند و آئودی یکی از خودروسازانی است که باید به خاطر تولید استیشن‌های جذاب کنونی از آن قدردانی نمود.


آئودی A6 آوانت ۲۰۱۹ یکی از جذاب‌ترین و ناب‌ترین استیشن‌های این روزهای دنیای خودرو است. ما شاهد خودرویی لوکس، خوش‌تیپ و کاربردی هستیم؛ و هم‌اکنون گالری جذاب و گسترده‌ای از این خودرو منتشر شده و ما می‌توانیم تک‌تک جزئیات آن را تحلیل نماییم.


A6 آوانت جدید به لطف قوس‌های چرخ عضلانی، اورهنگ های کوتاه و خط سقفی که به‌طور مناسبی به سمت عقب کشیده شده اسپورت تر از نسل پیشین دیده می‌شود. ما واقعاً به دنبال مشاهده‌ی نسخه‌ی اسپورت تر RS6 آوانت هستیم که قطعاً نمونه‌ای سطح بالاتر خواهد بود.


با انتشار تصاویر جدید، آئودی همچنین طیف پیشرانه‌های این خودرو را تأیید کرده است. A6 آوانت جدید در اروپا با ۳ پیشرانه‌ی توربو قابل سفارش خواهد بود. مدل پایه از پیشرانه ۲ لیتری TDI استفاده می‌کند که قدرت ۲۰۴ اسب بخاری داشته و با نام A6 آوانت ۴۰ TDI شناخته می‌شود. مدل بعدی ۴۵ TDI کواترو نام داشته و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری TDI با خروجی ۲۳۱ اسبی استفاده می‌کند. نهایتاً به نسخه‌ی ۵۰ TDI کواترو می‌رسیم که قلب تپنده‌ی ۳ لیتری متفاوت با قدرت ۲۸۶ اسب بخاری دارد.


پیشرانه‌ی ۴ سیلندر به گیربکس ۷ سرعته S ترونیک دوکلاچه متصل بوده درحالی‌که مدل‌های ۶ سیلندر با یک گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک مبدل گشتاور همکاری می‌کنند. این نسخه‌ها همچنین به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک کواترو و دیفرانسیل مرکزی با قفل شوندگی خودکار می‌باشند.


مدل‌های ۳ لیتری TDI دارای دیفرانسیل اسپورتی هستند که به‌صورت فعال اقدام به توزیع گشتاور بین چرخ‌های عقب در زمان عبور از پیچ‌ها می‌کند. اقتصادی‌ترین نمونه‌ی این استیشن لوکس مدل A6 آوانت ۴۰ TDI است که مصرف سوخت ادعایی ۴٫۵ تا ۴٫۹ لیتری در هر صد کیلومتر دارد.


بهبود راندمان این خودرو اکثراً به دلیل تکنولوژی هیبریدی ملایمی است که به‌صورت استاندارد در همه‌ی پیشرانه‌ها وجود دارد. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر از سیستم الکتریکی ۱۲ ولتی استفاده کرده و مدل‌های ۶ سیلندر دارای سیستم ۴۸ ولتی هستند. آئودی ادعا می‌کند این سیستم در دنیای واقعی به کاهش ۰٫۷ لیتری مصرف سوخت کمک می‌کند.


آئودی در ماه‌های آینده پیشرانه‌های بنزینی شامل ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۵ اسب بخار را نیز معرفی خواهد کرد.

۴ تنظیم برای سیستم تعلیق در دسترس است که شامل سیستم تعلیق استاندارد فولادی-فنری، سیستم تعلیق اسپورت، سیستم تعلیق با کنترل دامپر و سیستم تعلیق بادی تطبیق‌پذیر می‌باشد. سیستم فرمان پذیری چهار چرخ به‌صورت آپشن در دسترس بوده و باعث کاهش دایره گردش A6 آوانت می‌شود. این سیستم همچنین باعث چابک‌تر شدن محصول جدید آئودی در جاده‌های پر پیچ و هم شده و در زمان تعویض لاین ها نیز باعث پایداری بیشتر می‌شود.

این خودرو پیش از این قابل سفارش بوده و قیمت آن در آمریکا از ۵۱۶۵۰ یورو برای مدل پایه آغاز می‌شود. گران‌ترین نسخه که همان ۵۰ TDI کواترو با تریم گرید می‌باشد قیمت پایه‌ی ۶۲۸۵۰ یورویی دارد.

[دانلود ویدئو]

مشخصات

دانـــــلود

  • 33 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها