نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی


مک لارن این روزها چیز زیادی درباره هایپرکار جدید خود یعنی اسپیدتیل اعلام نکرده اما مدیرعامل این شرکت آقای مایک فلوویت تأیید کرده خودروی یاد شده قدرتی بیش از ۹۸۷ اسب بخار خواهد داشت.


فلوویت در مصاحبه با تاپ گیر گفته که خودروی مورد بحث از ساختار پیشرانه‌ی آشنایی استفاده خواهد کرد. باور بر این است که گفته‌های فلوویت به معنی استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی موجود در ۷۲۰S خواهد بود.


اگرچه پیشرانه یاد شده در نسخه سری سوپر تنها ۷۱۰ اسب بخار قدرت دارد اما اسپیدتیل عضو سری اولتیمیت مک لارن بودن و این شرکت قبلاً تأیید کرده این خودرو قوای محرکه بنزینی-الکتریکی خواهد داشت. فلوویت خیلی وارد جزئیات نشده اما گفته سیستم هیبریدی اسپیدتیل در مقایسه با قوای محرکه P1 کمی متفاوت خواهد بود.


پیشرانه ۸ سیلندر ۳٫۸ لیتری توئین توربوی هایپرکار P1 قدرت ۷۲۷ اسب بخاری دارد. یک پیشرانه الکتریکی سبک‌وزن نیز ۱۷۶ اسب بخار دیگر به این مجموعه اضافه می‌کند. بدین ترتیب خروجی ترکیبی P1 به ۹۰۳ اسب بخار می‌رسد و به این ترتیب اسپیدتیل حداقل ۸۴ اسب بخار قوی‌تر از پدر معنوی خود خواهد بود.


P1 از نظر پرفورمنس قادر است ظرف مدت ۲٫۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۱۶٫۵ ثانیه است. فلوویت در زمان عرضه P1 گفته بود کسب حداکثر سرعت هرگز اولویت ما نیست بنابراین حداکثر سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود.


مک لارن قبلاً گفته بود اسپیدتیل خواهد توانست به سرعت ۳۹۱ کیلومتر در ساعت دست یابد اما بازهم تمرکز آن روی حداکثر سرعت نیست. فلوویت گفته که ما به دنبال بازی حداکثر سرعت نیستیم.


تصمیم مک لارن برای تمرکز روی دیگر جنبه‌های پرفورمنس می‌تواند در فواصل طولانی مزیت‌های خود را نشان دهد زیرا اسپیدتیل خودرویی بسیار راحت و بسیار راندنی خواهد بود. برخلاف دیگر هایپرکارها که تنها مناسب مسافت‌های کوتاه هستند، فلوویت گفته مالکان اسپیدتیل خواهند توانست این خودرو را با راحتی مناسب در فاصله‌ای ۳۲۱۸ کیلومتری (۲ هزار مایل) برانند.

مشخصات

دانـــــلود

  • 24 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها