iranzamin22.ir


بازهم رخ داده است. یک خودروساز آلمانی دیگر هم مشخصات فنی و پرفورمنس محصول تولیدی خود را کمتر از عملکرد واقعی اعلام کرده است. خودروی مورد بحث ما نسل جدید ب‌ام‌و M5 است که توسط Evolve اتوموتیو روی تست داینو قرار گرفته است. این استودیوی تیونینگ آماده‌ی ارتقای گسترده این خودرو شده و می‌خواهد آن را در خط درگ تواناتر کند؛ اما پیش از آن نیازمند کشف قدرت واقعی خودرو و استفاده از آن به منظور پایه و اساس کار خود بوده است.


این موسسه می‌گوید:

بالاخره زمان تست داینوی M5 F90 فرا رسید. این خودرو کاملاً استوک بوده و به این ترتیب ما توانستیم به مشخصات عملکردی آن به همراه رکورد طی مسافت ۴۰۰ متر و شتاب بین دنده‌ای هم دست یابیم.

ب‌ام‌و می‌گوید نسل جدید این سوپر سدان قدرت ۶۰۰ اسب بخاری دارد اما داینو گراف نشان می‌دهد که قدرت این خودرو در دور پیشرانه ۵۷۵۰ برابر با ۶۳۱ اسب بخار می‌باشد. منحنی گشتاور M5 نیز کاملاً احساس‌برانگیز بوده زیرا گشتاور آن تنها از دور ۲ هزار پیشرانه شروع شده و به حدود ۵۷۵۰ می‌رسد. حداکثر گشتاور پیشرانه حدود ۸۱۳ نیوتون متر است که بسیار بیشتر از گشتاور استوک ۷۵۰ نیوتون متری اعلامی توسط خودروساز می‌باشد.


ما قبلاً می‌دانستیم که M5 جدید می‌تواند برای تولید قدرت بیشتر تیون شود و کمپانی تیونینگ AC اشنایتزر با تیون این خودرو سریع‌ترین M5 تاریخ در پیست نوربرگ رینگ را تولید کرده است. خودروی مورد بحث قدرت ۶۹۱ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته است. شرط می‌بندیم حتی بوست بالاتر توربو و اصلاحات بیشتر پیشرانه می‌تواند قدرت این خودرو را به راحتی به بالای ۷۰۰ اسب بخار برساند.

تست داینوی این خودرو در حالت چهار چرخ محرک صورت گرفته است. به نظر شما قدرت واقعی ب‌ام‌و M5 در حالت تک دیفرانسیل چگونه خواهد بود؟!

[دانلود ویدئو]

مشخصات

دانـــــلود

  • 43 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها