نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی






مدیرعامل شرکت خودروسازی پژو اعلام کرد: در اثر تهدیدهای آمریکا به تحریم ایران از اوایل ماه می فروش این خودروسازی در خاورمیانه ۳۶ درصد کاهش یافته است.

peugeot Badge
به گزارش ایلنا، به نقل از “عرب نیوز”، گروه خودروسازی پژو سیتروئن PSA اعلام کرده فروش جهانی‌اش به رغم خروج از ایران به عنوان یک بازار عمده برای خودروهای پژو و سیتروئن، در نیمه اول امسال رو به رشد بوده است.


بر اساس این گزارش به لطف خرید اوپل-واکسهال از جنرال موتورز در سال گذشته، فروش این خودروساز فرانسوی به ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار خودرو رسیده که این به معنای رشد ۳۸ درصدی بوده اما فروش این برند در خاورمیانه ۲۶ درصد کاهش داشته است.

به گفته گروه خودروسازی پژو، در اثر تهدیدهای آمریکا به تحریم ایران از اوایل ماه می فروش این خودروسازی در خاورمیانه ۳۶ درصد کاهش یافته است. ایران بیش از ۱۲ درصد فروش این کمپانی را به خود اختصاص داده است.

New Peugeot 2008 2017
“ماکسیم پیکات” روز پنجشنبه اعلام کرده است: ما به اندازه کافی جهانی نیستیم اما همزمان کمتر از دیگران تحت تأثیر موانع تعرفه‌ای قرار خواهیم گرفت. در تنش‌های جدید فضای تجاری باید تمرکز بر فروش داخلی بیشتر تقویت شود.


او گفته پژو و سیتروئن هیچ دلیلی برای اصلاح چشم‌انداز سالانه‌اش برای یک بازار باثبات اروپایی نمی‌بیند. این گروه قرار است ۲۴ جولای نتیجه مالی نیمه اول سال را منتشر کند.

از سوی دیگر با عدم موافقت دولت آمریکا با درخواست دولت فرانسه با معافیت شرکت‌های خودروسازی اروپایی که قبلا قرارداد خود را با ایران منعقد نموده‌اند، همه این شرکت‌ها منجمله پژو-سیتروئن و رنو ناچار به ترک بازار ایران خواهند شد.

مشخصات

دانـــــلود

  • 35 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها