نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی






در برخی خودروها می‌بینیم که طراحی بر عملکرد پیشی می‌گیرد و در برخی دیگر نیز این امر به‌صورت معکوس دیده می‌شود. پیکاپ ها معمولاً در دسته دوم قرار می‌گیرند اما خودرویی شبیه تویوتا C-HR بیشتر محصولی مربوط به دنیای مد است. هم‌اکنون نسخه جدیدی از این کراس اوور با نام دیزاین ادیشن معرفی شده است.


تویوتا C-HR دیزاین ادیشن که در بریتانیا عرضه شده دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، شیشه‌های عقب تیره، آینه‌های تاشونده برقی و گرم شونده، ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی، نورپردازی کابین، حسگرهای پارک، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… می‌باشد.


تویوتا علاوه بر معرفی مدل سفارشی دیزاین ادیشن اقدام به ارتقای نسخه اکسل نیز کرده به گونه‌ای که این خودرو هم‌اکنون دارای پوشش چرم مشکی و چراغ‌های عقب LED می‌باشد. نسخه دینامیک نیز دارای رینگ‌های آلیاژی مشکی و کابین پارچه‌ای مشکی با تریم نقره‌ای بوده و در طرف دیگر نیز نسخه آیکن دارای پکیج سفارشی تکنولوژی است که سطح وسیعی از تجهیزات ایمنی و رفاهی را دربرمی گیرد. همچنین رنگ بدنه جدید آبی به همراه آپشن های بیشتر همچون تریم متضاد رکاب‌های جانبی، عناصر سپر جلو، درب پشتی، اطراف مه شکن‌ها و پوشش آینه‌های جانبی نیز در نظر گرفته شده است.

این خودروساز ژاپنی می‌گوید C-HR به سرعت به یکی از موفق‌ترین خودروهای شرکت تبدیل شده است.
این خودرو ماه پیش در آمریکا فروش ۴۳۶۶ دستگاهی را داشته که در مقایسه با فروش ۳۸۲۰۲ دستگاهی راو ۴ و فروش ۲۱۳۱۲ دستگاهی هایلندر خیلی به چشم نمی‌آید.

مشخصات

دانـــــلود

  • 26 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها